Simplificarea procesului de avizare anuală pentru 2025

Avizarea anuală pentru 2025 se poate face și online, în 3 pași simpli.

Pasul 1

Completați formularul de cerere reavizare 2025

Pasul 2

Verificăm corectitudinea datelor trimise

Pasul 3

Veți primi raspuns prompt prin email

Pasul 1 - Completarea Formularului

Formularul de cerere reavizare 2025 este impartit in 5 secțiuni, și anume:

  1. Date de identificare
  2. Exercitarea Profesiei de asistent medical
  3. Atașamente
  4. Cotizație 2025
  5. Semnătură și acord

1. Date de identificare

Completați datele dvs. corecte, cu prima litera mare, iar restul mici și dacă se poate cu diacritice (șțăîâ). 

INCORECT

LAPUSNEANU MIRELA

CORECT

Lăpușneanu Mirela

Foarte important ca adresa de email utilizata și numărul de telefon sa fie cele corecte si pe care le utilizati in mod frecvent. Comunicariile se vor face prin email, iar in cazurile necesare, telefonic. Completați adresa de email cu litere mici, fără spații, fără diacritice, și verificați numele companiei de email (@gmail.com  @yahoo.com  …etc.)

INCORECT

LăpușMiReLa@gmai.co
MiRe Lapus@yhoo.cm

CORECT

lapusmirela@gmail.com
mirelapus@yahoo.com

2. Exercitarea Profesiei de asistent medical

Completați Specializarea și regimul de exercitare a profesiei. În funcție de opțiunile alese, se vor afișa câmpuri adiționale ce trebuiesc completate.

3. Atașamente

În această secțiune trebuie să atașați cererii documentele obligatorii:

Asigurarea de răspundere civilă profesională – malpraxis (încheiată pe anul 2025)

Raport per salariat din REVISAL datat și certificat pentru conformitate, în termen de valabilitate de 30 de zile de la data emiterii.

Apăsați pe Alege Fișierul pentru a atașa documentul de pe calculator sau telefon. Dacă nu aveți posibilitatea de a scana documente, puteți folosi telefonul mobil pentru a fotografia documentul necesar.

Dacă dețineți certificate de curs obținute în afara platformei naționale de cursuri emc, care atestă dobândirea de credite EMC, le puteți atașa în opțiunea Certificate dobândite.

În cazul în care în anul 2024 ați schimbat cartea de identitate, numele, starea civilă sau ați absolvit școala postliceală sau facultatea, răspundeți corespunzător întrebărilor din formular. Dacă răspunsul este DA, va apărea opțiune de atasare  document.

4. Cotizație 2025

Dacă ați achitat cotizația pentru anul 2025 alegeti opțiunea DA. Va apărea opțiunea de atașare (obligatorie) a dovezii de plată.

Dacă nu ați achitat cotizația sau nu cunoașteți valoarea ce trebuie achitată, alegeți opțiunea NU. Vor apărea detaliile de plata prin transfer bancar, în cazul în care doriți să achitați cotizația în acel moment.

Valoarea cotizației se va calcula pe baza raportului de salariat din REVISAL și vă va fi comunicată prin email.

5. Semnătură și acord 

În urma completarii cererii de reavizare 2025, se va genera o cerere tip completată cu datele dvs. și semnată olograf. Semnarea se poate face cu ajutorul mouse-ului sau cu degetul pe ecran tactil în interiorul dreptunghiului punctat. Dacă nu sunteți mulțumit(ă) de semnătură, apăsați butonul de reîncercare din coltul dreapta-jos al chenarului.

Apoi trebuie sa bifati optiunile privind acordul dvs. referitoare la corectitudinea datelor, angajamentul de informare și să acceptați termenii de prelucrare a datelor personale.

Crearea unui cont de utilizator

Pentru crearea unui cont de utilizator pe site-ul oamralba.ro trebuie sa bifați căsuța “Doresc crearea unui cont de utilizator…” și completați parola dorita. Vă rugăm folosiți parola complicată, pe care nu o utilizați și pentru alte conturi deoarece securitatea datelor dvs. este foarte importantă.