Simplificarea procesului de avizare anuală pentru 2022

Avizarea anuală pentru 2022 se va face exclusiv online, în 3 pași simpli.

Pasul 1

Completați formularul de cerere reavizare 2022

Pasul 2

Verificăm corectitudinea datelor trimise

Pasul 3

Veți primi raspuns prompt prin email

Pasul 1 - Completarea Formularului

Formularul de cerere reavizare 2022 este impartit in 5 secțiuni, și anume:

  1. Date de identificare
  2. Date de contact
  3. Atașamente
  4. Cotizație 2022
  5. Semnătură, acord și creare cont utilizator

1. Date de identificare

Completați datele dvs. corecte, cu prima litera mare, iar restul mici și dacă se poate cu diacritice (șțăîâ). 

INCORECT

LAPUSNEANU MIRELA

CORECT

Lăpușneanu Mirela

2. Date de contact

Foarte important ca adresa de email utilizata și numărul de telefon sa fie cele corecte si pe care le utilizati in mod frecvent. Comunicariile se vor face prin email, iar in cazurile necesare, telefonic. Completați adresa de email cu litere mici, fără spații, fără diacritice, și verificați numele companiei de email (@gmail.com  @yahoo.com  …etc.)

INCORECT

LăpușMiReLa@gmai.co
MiRe Lapus@yhoo.cm

CORECT

lapusmirela@gmail.com
mirelapus@yahoo.com

3. Atașamente

În această secțiune trebuie să atașați cererii documentele obligatorii:

  • Asigurarea de răspundere civilă profesională – malpraxis (încheiată pe anul 2022)
  • Raport salariat din REVISAL (eliberat în luna prezentării documentelor pentru reavizare)

Apăsați pe Alege Fișierul pentru a atașa documentul de pe calculator sau telefon. Dacă nu aveți posibilitatea de a scana documente, puteți folosi telefonul mobil pentru a fotografia documentul necesar.

Dacă dețineți certificate de curs obținute în afara OAMGMAMR Filiala Alba ce atestă dobândirea de credite EMC, le puteți atașa în opțiunea Certificate dobândite.

În cazul în care în anul 2021 ați schimbat cartea de identitate, numele, starea civilă sau ați absolvit școala postliceală sau facultatea, răspundeți corespunzător întrebărilor din formular. Dacă răspunsul este DA, va apărea opțiune de atasare document.

4. Cotizație 2022

Dacă ați achitat cotizația pentru anul 2022 alegeti opțiunea DA. Va aparea opțiunea de atașare a dovezii de plată. Opțional: În cazul în care aveți copie după ordinul de plată sau detaliile tranzacției, puteți atașa documentul.

Dacă nu ați achitat cotizația sau nu cunoașteți valoarea ce trubuie achitată, alegeți opțiunea NU. Vor apărea detaliile de plata prin transfer bancar, în cazul în care doriți să achitați cotizația în acel moment.

Valoarea cotizației se va calcula pe baza raportului de salariat din REVISAL, și vă va fi comunicată prin email.

5. Semnătură, acord și creare cont utilizator

În urma completarii cererii de reavizare 2022, se va genera o cerere tip completată cu datele dvs. și semnată olograf. Semnarea se poate face cu ajutorul mouse-ului sau cu degetul pe ecran tactil în interiorul dreptunghiului punctat. Dacă nu sunteți mulțumit(ă) de semnătură, apăsați butonul de reîncercare din coltul dreapta-jos al chenarului.

Apoi trebuie sa bifati optiunile Declar pe propria răspundere că îndeplinesc toate condițiile necesare conform OUG 144/ 28.11.2008 art. 14 si 15 referitoare la nedemnități și incompatibilități în practicarea profesiei și să acceptați termenii de prelucrare a datelor personale.

Crearea unui cont de utilizator

Pentru crearea unui cont de utilizator pe site-ul oamralba.ro trebuie sa bifați căsuța „Doresc crearea unui cont de utilizator…” și completați parola dorita. Vă rugăm folosiți parola complicată, pe care nu o utilizați și pentru alte conturi deoarece securitatea datelor dvs. este foarte importantă.