• Categorie Articol:Proiecte UE

Vă invităm să participați la proiectul intitulat “Creșterea calității actului medical prin îmbunătățirea competențelor profesioniștilor din sectorul medical”, cofinanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 prin Contract de finanțare nr. POCU/9.4/8/109601, Componenta 1: Formarea personalului implicat în implementarea programelor prioritare de sănătate, Axa prioritară: Incluziunea socială și combaterea sărăciei, Operațiunea: Îmbunătățirea nivelului de competențe ale profesioniștilor din sectorul medical.

Proiectul are o valoare totală de 13.335.994,78 lei, din care valoarea asistenței nerambursabile este de 13.069.274, 88 lei, iar contribuția beneficiarului Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad este de 266.719, 90 lei.

Proiectul ”Creșterea calității actului medical prin îmbunătățirea nivelului competențelor profesioniștilor din sectorul medical” se derulează în perioada decembrie 2017-decembrie 2020, iar obiectivul general al proiectului vizează creșterea speranței de viață și combaterea bolilor asociate cu îmbătrânirea și mortalitatea infantilă prin creșterea calității și eficacității serviciilor medicale la nivel regional și național prin investiția în resursă umană crescând nivelul de competențe al profesioniștilor din sistemul medical, cu strategii integrate și competențe multidisciplinare.

De asemenea, obiectivele specifice ale proiectului vizează:

  1. creșterea nivelului de cunoștințe și competență ale personalului din spitale pentru un număr de 1500 de persoane selectate în grupul țintă, derularea cursurilor de formare profesională continuă, campanii de nediscriminare în cadrul cursurilor. Cursurile de formare profesională vor urmări dezvoltarea abilităților multi-sectorial, având o configurație de minim 25 ore, și generarea unui număr cât mai mare de certificări creditate cu minim 15 puncte EMC;
  2. actualizarea programelor existente și a ghidurilor de practică prin revizuirea ghidurilor conforme SNS și viziunii proiectului;
  3. dezvoltarea de competențe noi prin schimburi de bune practici. În baza metodologiei de selecție elaborate în cadrul proiectului vor fi selectate un număr de 90 de persoane, cadre medicale, care vor participa la schimburi de bune practici, inclusiv în contextul acțiunilor de cooperare transfrontalieră;
  4. implementarea unei strategii integrate pentru a răspunde mai bine nevoilor și provocărilor sistemului de sănătate prin dezvoltarea unei aplicații mobile unde societatea, autoritățile locale și spitalul pot interacționa cu scopul de a soluționa problemele. Aplicația va asigura o mai bune transparență, o gestionare optimă a situațiilor de criză. Aplicaţia va putea fi descărcată și instalată gratuit. Identitatea pacienţilor va fi validată la prima vizită în spital pe baza cardului de sănătate.
    Aplicaţia va oferi un feedback în timp real privind interacţiunea dintre spital/ medic/ asistent/ pacient printr-un sistem de rating. Pacienții, în urma vizitei la spital, vor putea completa un chestionar simplu privind: calitatea serviciilor, curățenia, atitudinea asistenților/ medicilor, altele, iar spitalul va avea acces la feedback, în timp real, pentru a putea interveni optim în cazul unor sesizări negative.

Date de contact:
Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad
Persoana de contact: Manager proiect: Dr. ONEL Mircea – Director medical
Adresă de corespondență: Arad, str. Andreny Karoly nr. 2-4, cod poștal 310037, Arad
E-mail: proiectscjua[at]gmail.com, Telefon: 0357-407-200.

Pentru a facilita înscrierea în cadrul proiectului, OAMGMAMR ALBA pune la dispoziția membrilor Formularul de Înscriere Online la proiectul “Creșterea calității actului medical prin îmbunătățirea competențelor profesioniștilor din sectorul medical”.

Acte necesare la dosar:
Anexele de la 1 la 7 se vor completa online prin folosirea formularului de inscriere.

Nr. crt.Denumire documentExistă/ Nu există
1.Formular înregistrare participant – Anexa 7
2.Formular de înscriere – Anexa 1
3.Acord utilizare a datelor personale +
Notă informare – Anexa 2
4.Declarație de implicare în activitățile proiectului – Anexa 3
5.Declarație conflict de interese – Anexa 4
6.Declarație de evitare a dublei finanțări – Anexa 5
7.Acord de folosire a fotografiilor/filmarilor video –
Anexa 6
8.Copie C.I.
9.Copie Certificat de naștere
10.Copie certificat de căsătorie (dacă e cazul)/ alte
documente privind starea civilă (dacă e cazul)
11.Copii documente de studii
12.Adeverință angajat

După înscrierea online veți fi contactați pentru a programa o data de întâlnire pentru semnarea documentelor.