Acte necesare pentru eliberarea Certificatului de Membru al Ordinului Asistentilor Medicali Generalişti, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR):

 
a) Documentul de studii care atestă formarea în profesie (original + copie a certificatului de competenţe profesionale/diplomei care atestă formarea în profesie,
Pentru absolvenții de scoli postliceale – suplimentul descriptiv Europass – copie simplă;
în cazul absolvenților din acel an care nu au primit încă certificatul/ diploma se poate face înscrierea pe baza adeverinței de absolvire aflată în perioada de valabilitate – copie
simplă.)
 

b) Certificatul de cazier judiciar (în termen de valabilitate – 6 luni) – original

c) Adeverință eliberată de către medicul de familie al solicitantului, care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior – original

plus avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice realizate în cadrul unei unități specializate acreditate, valabil potrivit prevederilor legale (să aibă competențe pentru specialitatea psihologia muncii și organizațională – original.

d) Cartea de identitatecopie simplă;

e) Certificat de nașterecopie simplă;

f) Diploma de bacalaureat /certificat de absolvire a 12 clase – copie simplă;

g) Documente de schimbare a numelui, după caz (certificat de căsătorie sau hotărâre de divorț, dacă este cazul – copie simplă;

h) Formular – Cerere tip pentru înscriere;

i) Jurământul – formular tip;

j) Copia documentului de plată a taxei de înscriere – 100 lei și a cotizației pentru anul în curs.
Taxa de înscriere este de 100 de lei, iar cotizația pentru cei care nu profesează este de 10 lei pe lună si se achită integral din luna înscrierii până la sfârșitul anului (dacă vă înscrieți în luna MARTIE – 100 lei, APRILIE – 90 lei, MAI – 80 lei etc). Când veți începe să vă exercitați profesia, calculul cotizației se va face raportat la salariul de încadrare, în procent de 1 % din acesta/lună și se recalculează la angajare. Plata se poate face și la POS, la sediu, în momentul depunerii documentelor.

Date bancare:

Contul Filialei ALBA a OAMGMAMR este RO91BTRLRONCRT0262257501 deschis la  BANCA TRANSILVANIA.

În situația în care depunătorul taxelor este altă persoană decât cea pentru care este depusă suma, vă rugăm să solicitați să se facă mențiunea pe documentul de plată – numele și prenumele persoanei pentru care aceasta este efectuată și ceea ce reprezintă (taxă de înscriere 100 lei plus cotizație anul … Dacă plata este efectuată la multifunctional, vă rugăm să introduceți numele si prenumele persoanei pentru care se efectuează depunerea și ceea ce reprezintă aceasta.

Se depune la dosar copia documentului de plată.

Se vor atașa documentelor precizate, următoarele formulare completate:

Precizări:

Vom răspunde solicitării și vom emite documentul solicitat în termenul legal de maximum 30 (treizeci) de zile de la data trimiterii/depunerii dosarului complet.

Dacă se trimite dosarul în format electronic, documentele trebuie să fie scanate (NU poze), urmând ca la ridicarea certificatului de membru în original să fie aduse în original, toate actele trimise în format electronic.

Dacă sunteți deja înregistrat(ă) în altă filială a OAMGMAMR și aveți certificat de membru, nu trebuie să vă înscrieți din nou, ci doar să vă transferați. Transfer • OAMGMAMR Filiala ALBA